Regulamin
Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie apartamentów i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez wpłatę zadatku w wysokości 50% kosztów pobytu i późniejsze zameldowanie. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, że zapoznał się i akceptuje warunki regulaminu, który obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Apartamentów Molus.
Doba hotelowa
Doba hotelowa trwa od godz. 14:00 do 11:00 dnia następnego.
Zameldowanie
W apartamencie można zameldować się w godz. od 14:00 do 24:00. W dniu przyjazdu Gość otrzymuje sms z kodem dostępu do apartamentu i kamienicy.
Płatność
Płatność za wynajem apartamentu Gość winien uiścić w dniu przyjazdu podczas zameldowania. Istnieje możliwość płatności kartą. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT. Prosimy o informację o chęci otrzymania faktury VAT w momencie dokonywania rezerwacji.
Późne przybycie
Goście przybywający do apartamentów poza godzinami zameldowania zobowiązani są do wcześniejszego poinformowania obsługi o godzinie przybycia.
Przedłużenie pobytu
Istnieje możliwość przedłużenia pobytu w apartamentach po uprzednim uzgodnieniu dostępności terminów z obsługą.
Anulowanie rezerwacji
W razie niepojawienia się Gościa w zarezerwowanym apartamencie wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
Wymeldowanie
Goście zobowiązani są do wymeldowania się z apartamentu i zwrotu karty parkingowej obsłudze do godziny 11:00.
Przebywanie na terenie apartamentów
Gość zgadza się korzystać z apartamentu w sposób niebudzący zastrzeżeń. Wszelkie przejawy niestosownych zachowań obligują obsługę do wymeldowania Klienta niezwłocznie i bez żadnych zwrotów kosztów. Apartamenty mogą odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin Apartamentów Molus, wyrządzając szkodę w kamienicy, czy w mieniu Gości lub zakłócał spokój. Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w apartamentach i ich wyposażeniu, bowiem ponoszą odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju zniszczenia powstałe z jego winy lub odwiedzających go osób. Gość powinien zawiadomić obsługę o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Gość nie może przekazywać i podnajmować apartamentu innym osobom, nawet, jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę. Osoby niezameldowane w Apartamencie mogą przebywać w nim w godz. od 10:00 do 20:00. Po godz. 20:00, istnieje obowiązek zameldowania i uiszczenia opłaty za każdą dodatkową osobę przebywającą w apartamencie.
Odpowiedzialność finansowa
Apartamenty nie ponoszą odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności oraz przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w apartamencie po wyjeździe Gościa będą odesłane na adres przez niego wskazany. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji Apartament przechowa te przedmioty przez jeden miesiąc.
Usługi
Przy pobytach dłuższych wymiana ręczników i pościeli odbywa się na życzenie Gości.
Cisza nocna
W apartamentach obowiązuje zachowanie ciszy w godz. od 22:00 do 7:00 dnia następnego.
Palenie na terenie Apartamentów
Palenie jest zabronione. W przypadku złamania zakazu palenia na Gościa zostanie nałożona kara za przyjazd Straży Pożarnej ok. 700 PLN.
Zwierzęta
Zwierzęta mogą przebywać na terenie apartamentu za dodatkową opłatą (30zł). Właściciel zwierzęcia jest jednak zobowiązany do opieki nad nim, w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu. Zwierzęta nie mogą przebywać na łóżku. Ponadto nie można pozostawiać zwierząt bez opieki. Ewentualne szkody na mieniu apartamentu będą podlegały karze pieniężnej, która będzie uiszczona po wycenie szkód. Gość ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie apartamentów.
Internet
Goście apartamentów mogą bezpłatnie korzystać z WI-FI
Apartamenty Molus – hasło: apartamentymolus
ApartamentyMolus3 – hasło: amolus19
Śniadanie
Istnieje możliwość skorzystania z oferty śniadaniowej w godzinach 8:00 – 13:00 w Grande Coffee znajdującej się na parterze kamienicy. Menu zawierające zestawy śniadaniowe w cenie od 32zł do 39zł znajduje się w apartamencie.
Bezpieczeństwo
Kamienica jest wyposażona w całodobowy monitoring p-poż oraz kamery. W każdym apartamencie znajduje się oznaczone wyjście ewakuacyjne. Każdorazowo opuszczając pomieszczenie Gość ma obowiązek zgasić światło i zamknąć drzwi w apartamencie i w drzwi zewnętrzne kamienicy.
Zasady ogólne
Informacje podawane przez Gości są niezbędne do celów zarządzania rezerwacją oraz do wysyłania informacji dotyczących produktów i usług oferowanych przez apartamenty. Apartamenty Molus gromadzą wyłącznie dane osobowe niezbędne do celów rezerwacji.
Numery alarmowe
997 Policja
998 Straż Pożarna
986 Straż Miejska
112 numer alarmowy
999 Pogotowie Ratunkowe
Pomocne numery
56/300 43 00 Przychodnia „Nasz Lekarz”, S. Batorego 18, Toruń
(czynna pn-pt od godz. 8:00 do 18:00, w sb. od 8:00 do 14:00)
56/655 55 13 „Apteka Centralna”, ul. Szeroka 30, Toruń
(czynna pn-pt od 9:00 do 21:00, w sb. od 9:00 do 17:00)